Hemşireye değerin kaç çıktığını sorun bence. Mesela bizim bebişin 5 çıkması gerekirken 6 çıkmıştı ağlamaktan helak olmuştum. Mesela 20 gibi bi değer çıkarsa doktorumuz daha dikkate alınması gerekir demişti. üçüncü topuk kanı normal çıktı çok şükür inşallah sizinki dr öyle çıkacaktır