Rmyhmza atayım isterseniz çizelgeyi resim olarak buradan. Biz önce çocuk doktoruna gittik. İlk adım orası onlar baktılar zaten direk çocuk gelişime yönlendirdi hemen gittik yaklaşık yarım saati geçik bir süre muayene edildi gelişimine bakıldı ayına göre. Şüphe olduğu için önce nörolojiye oradanda psikiyatri polikliniğine gidilmesi gerektiğini söyledi nörolojiye 2 ay sonra psikiyatri ye 13.ayında gidin dediler. Bizde o şekilde yaptık. 2 ayda baya düzeldi sosyalleştirdik istanbula gittik 1 hafta orada kaldık yeğenim var 5 yaşında onun ilgisi,oyunları oğluma çok iyi geldi biraz toparladı bizimde uyguladığımız çizelge sayesinde çok şükür atlattık bu süreci. 2 ay sonra nörolojiye gittiğimizde. Ben otizmden şüphe etmiyorum bebeğiniz çok sağlıklı ve iyi dedi. 3 ay sonra tekrar gelin normal seyrine tekrar bakalım dedi. Psikiyatriyede nasipse önümüzdeki ay gidicez randevuları dolu olduğu için gidemedik. Ama nöroloji doktorumuz içiniz ferah olsun hiç bir sorunu yok dedi. Psikiyatriden de geçer merak etmeyin dedi