Deleted12
elde sallanmaktan hamağa geçtik biz gece gündüz sallanıyor keyif yapıyordu ta ki 2 yaşına gelene kadar. Gündüz uykusuyla başlıyoruz. Karın tok altı temiz, pijamalar, imkan varsa loş ortam. Yere yatırıp dokunmadan pış pış dedim kalkmaya çalışıp ağladı. Kucağıma aldım sustu bir daha bir daha 15 dk bu şekilde ilk gün akşam da aynı yer aynı şekil olarak devam. Gece uyanırsa da aynı şekilde. Aşırı ağladığı zaman sakinleştirmek çok önemli taviz yok içinizden üzülün. Oğlumu bu şekilde uyuttuktan sonra ben de ağlıyordum sonra kendimi telkin ediyordum bu onun için diye. İlk 3 gün güzel gitti bizim 4. Gün çok ağladı ama bırakmadım. Eşim işten gelince 2-3 saat uyuyordum. Mutlaka dinlenecek zaman bulun kendinize. Uyandığında çok güzel tepkiler verin ona yatakta birlikte zaman geçirin. Biz böyle böyle alıştık desteksiz uyumaya 2 haftada tamamen oturdu düzen bir ay sonra uykusu gelince by by yapıp kendi yatağına gidiyordu. Şuan 3 yaşında hala desteksiz uyur 🙃