Kızlar bebeğim 9 aylık 8. Ayına kadar yanimda yatıyordu 1 buçuk aydır odayı ayirdim. Rahat yatıyordu ancak ara ara uyanıyor destek istiyor. Gündüz zaten felaket asla ayagimdan indirince uyanıyor. Ayağımda sallıyorum çünkü. Bu yüzden bu ayakta sallama işini kapatmak istiyorum. Ama nasıl yapacağım. Yer de yatıyor bu arada besikleri beğenmedi beyfendi. Gündüz denmeye basliyim diyorum. Nolur desteksiz unutmayı başaran anneler bi cevap verin. Ayakta sallama olayını nasil keserim kesemezsem bile ayagimdan indirince uyanmamasini nasil sağlarım. Hemen dönmeye başlıyor ve kendini uyandırıyor ayaktan indirince. Vala iplik iplik ter ile ayagimdan indiriyorum korkudan. Nolur yardim.