enh-enh Fatosbatin Fatosbatin evet bide kaşındırıyor ya bi çıkardım banyo için kaşındı karnım bide iz yapmış
Birsu3435 enh-enh ben doğum anından beri korse kullanıyorum bebeğim 2 aylık hala kullanıyorum çok çabuk toparladi beni
Aselinannesi35 bluem çok düzenli kullanamadığım halde gördüm korse sizin vücudunuzun şeklini almıyor vücudunuz korsenin şeklini alıyor 👍
Birsu3435 enh-enh hayır özellikle doktor benden varış çorabı ve köşeyi istedi doğumdan çıkar çıkmaz taktılar iyikide takmışlar beni korse toparladı
annebusesi enh-enh ben hastaneden çıktığımda çok sıkmadan kullanmaya başladım 15 gün sonra ağrılarım geçtiğinde sıkı bağlamaya başladım. Şimdi 40 gün oldu yamuna korse almayı düşünüyorum
esrateke enh-enh bebeğim 24 günlük 20 günde başladım takmaya ağrılarım felan kalmadı, takmadan önce cok ağrım oluyordu ama şimdi gece yatarken bile çıkarmıyorum tavsiye ederim 🤙🏽12 kilo verdim ve inceliyorum😁
esrateke bluem bebeğimi emziriyorum kilo vermekte büyük olanak, yediklerime dikkat ediyorum evet terletiyor. Biraz yürüyüşle daha iyi.