DaisyMom Mucizemsin21 bebeginiz ne kadarlik benim bebegimde yaptirmiyordu ama bir sekilde sarki soylemek ziplamak vs. birseyler yaptiktan sonra izin verdi yapmama.Yani yaparken rahatladi birakti kendini bana.
Mucizemsin21 Veyselaras sağol canım ah şu gaz sıkıntımız bi geçse çatlayana kadar ıkınıyor bi pırt çıkmıyor ya üstten çıkarıyor ama alttan çook zorlanıyor bazen küçük pırtlar çıkıyor o kadar genel de mama yerken oda 24 saat ıkınıyor nerdeyse 🥺
Veyselaras Mucizemsin21 Cankm bizim hala devam ediyor ama bazen kıvranıyor ama kendisi çıkartıyor çok şükür eskiye nazaran la çok rahatız inşallah sizinde bir an önce biter çünkü çok zor ben kaç defa hastaneye götürdüm geceleri sancidan kivranirdi oğlum
Edibeglsvr Mucizemsin21 günde 3kez 8 damla demişti doktorum ama ben kızım aşırı gazlı olmadığı içşn sabah akşam kullanıyorum sadece