e_yildiz1 her bebek gelişimi bir olmuyor dil gelişimi 3 yaşına kadar devam eder o zamana kadar beklenir konuşması ve konuşmasa bile normal kabul edilir 3 yaşından sonra hala konuşmuyorsa o zaman bir sıkıntı var gözüyle bakıyor doktorlar hem bu durumlar genetik olabiliyor siz eşiniz ya da ailelerinizde geç konuşan olduysa çekebiliyorlar siz pes etmeyin sürekli konuşun sohbet edin şarkı söyleyin kitap okumaktan vazgeçmeyin. 🌸