e_yildiz1 yani bilmiyorum ama erkek çocuk geç komusur derler. Kuzenimin kizimdan 6 ay büyük oğlu var baba anne diyor oda yeni yeni. Kızim 18 aylık iki cümleli olarak baba gitti, abla geldi diyor. Kelimesi var çok şükür. Ama bekle derim. Devamlı herşeyi konuş saçma sapan şeyleri. Ben balkonda devamlı anlattım aaa arabaya bak. Abla gidiyor bye bye diye diye. Açılır daha merak etme.