BalkizimBaloglum2 etrafa göre mi çocuk yapacaksınız. Siz hazır mısınız. Bakabileceğinizi düşünüyor musunuz. Yardımcı olacak birileri var mı.
Açıkçası ben tek büyüttüğüm için 5 sene sonra kardeş fikrini düşündük ve çok şükür oldu. Bence kendinizi hazır hissetmeden asla beraber büyüsünler mantığıyla çocuk yapmayın. Bana göre ikisi içinde bencillik yapılıyor gibime geliyor. Birini önce yetiştirin, çocuk kendi bakımını yapabilsin, WC ye kendi gitsin, yemeğini kendi yesin, üstünü giysin. Bunları yapabildikten sonra ikinciyi büyütmek inanın daha kolay. Üstelik bilinçlendiği için kardeş kıskançlığı olmadan beraber yardım ederek büyütürsünüz.