BalkizimBaloglum2 etraf cidden ne güzel yorum yapıyor dimi canım herkesin dilinde aynı şey beraber büyürler arkadaş olurlar ikisi bir aradan çıkar, cidden bu cümlelere tahammül edemiyorum çünkü kalıplaşmış artık. Kimse anneyi düşünmüyor hazır mı ne hissedicek onu neler beklicek? Hele şu zamanda o kadar berbat birşeyin ortasındayız ki, tek çocuga bakarken duyduğumuz o endişeler, nasıl büyütücez nasıl koricaz ona nasıl yeticez vs vs.
İkinci çocugu düşününce inan içime fil oturuyor, ister miyim çok hemde ama asla cesaretimiz yok eşimle hiçbir zaman da gelmicek herhalde.
En basiti oğlum bir haftadır hasta, tamamen huyu değiştirdi bende bir yandan hastayım eşim çalışıyor, dün oturdum salonun ortasına ağladım yorgunluktan oğlumu memnun edememekten.
Hamileliğim benim de çok kötü geçti mesela 2.de hamileliğim zor geçerse oğluma kim bakıcak nasıl olcak.
İnsan işin içinden çıkamıyor bana göre en az aralarında 4 yıl olmalı diye düşünüyorum. Tabii cesareti bulursak kendimizde 🙃