Tazemomy doktorlar bile yeni gebeliklerde 2 hafta sonra gel kese varsa hamilesindir diye bakıyorlarken tecrübeli anneler nereden bilecek hamile olup olmadıgınızı? Soruda mantık yok kusura bkmayın.eee korunmadıgıza gore ihtimal var demek bekleyin test yapın .burdakıler aaa hamilesin yada aaa hamıle degilsin dese ne olacak