Secilly bence bebek sese alışıyor, bizimkide öyleydi. ben ayırmadım uyandı ilgilendim çok yoruldum ama şimdş uykusu olduğunda ses olsada uyuyor çok şükür 🙏 sese alışsın, oda ayırınca alt üst komşulardan illa ki ses geliyor.. kız ben neler çektim 🤦♀️
çocuk alıştı ama sese çok şükür