Bende 6. Ayda ayırdım şimdi bizim yan odamızda yatıyor, gece en ufak sese uyanıyordu çünkü, iyi ki ayırdım diyorum, daha ıkkk etse duyuyorum kalkıp yanına gidiyorum zaten, gözünü bile açmamış oluyor. Uykuları şimdi çok daha iyi oldu, herkese tavsiye ederim 👍🏼