Asafmomm ben kapalı değilimde kime ne sizin düzleştirici almak istemenizden, kime ne evde saçlarınızla oynamayı sevmenizden hem belki eşinizinde hoşuna gider kimseye kulak asmayın derim 😉 ben remington almıştım çok övmüşlerdi memnun muyum eh işte ama bi tanıdığımda arzum (inş yanlış hatırlamıyorumdur markasını) ionic olanı vardı gerçekten dümdüz yapıyor saçları ve kırmıyor daha önce görmüş olsaydım bende o markayı alırdım bi araştırın derim ☺️