Asafmomm kapalı olmama rağmen neredeyse hergün ya kuaförde yada evde kendim fön çekerim. Ben arzumun hava üflemeli tarağını almıştım. Tarayarak en fazla 5-6 dk sürüyo dümdüz saçlar. Ben arzumun bu tarağından bu kdr memnun kalacağımı düşünmemiştim. Tavsiye ederim. Düzleştiriciler direk ısıyı saça verdiği için uçları daha çok yıpratıyo gibi. Evet kapalıyız kimse saçımızı görmüyo ama eşimiz çocuğumuz kendimiz her dk görüyoruz. Fönlü saçla normal saç arasında dağlar kdr fark oluyo. Tavsiyem kapalısın napıcan diyene aldırış etmeyip kendinize bakmaya devam edin.