TheLatte Zynpvpr ilk Yasin beye gittim sonra esra hanıma geçtim . Ama doğumumu Gültekin bey yaptirdi .
elmalikurabiye Melike148 muayene de kan tahlili de cok onemlim bence gidin hemen. ben ozelde gorumcemndevlette yapti ikimizi de cagirdi doktorlarimiz
TheLatte Zynpvpr nasıl memnun kaldiniz mi ? Çok sakin bi adam ya benim doğuma ebe girmisti aslinda ama doğumum zor olunca hemsireler ebeler bide Gültekin bey girdi 😂
Zynpvpr TheLatte doğumumu ebe yaptı benimde. Gültekin bey başucumda durdu. Kesi çok olduğu için ebe yapamadı Gültekin bey yapmıştı dikişi. Memnundum