Kızlar lohusalıgımın biraz uzun sürdü iki ay oldum baya baya gidemedim sonra randevu aldım gidecektim bebişim durmadı bi gittim doktor doğumdaydı gidemedim bi türlü 3 ay oldu ya gitmesem sıkıntı olur mu gitmeyen varmı sadce bakılıyor galıba ama heralde bi sıkıntı yoktur dıye düşünüyorum (eşimle birlikte olmadık bu arada)