senanur678 ama daha 1 senelik evlisin ya. Bi sabret bakalim bir sorun yoksa olur muhakak. Bazılarının hemen olmaz çocuğu. Mesela benimde bebeğim evlendikten 8 ay sonra oldu. Kuzenimin evlendikten 1 ay sonra. Yani kadına bağlı bu biraz. Sabret çocuk diye diye düşünme yanı. Dua et uğraş umarım olur. Birde ilsikiden sonra hemen kalkma buna inanmıyorlar ama böyle hamile kalanlar var. Yani biraz yatar pozisyonda bekle.