senanur678 Kızlar 1 sene 2 aylık evliyim düşük yapalı 8 ay oldu, ne kadar yumurtlama takip etsene gebe kalamadım ondan mı bilmiyorum..Hormon vs. Baktırdık sorun yok eşimde de yok … Başka yöntemler verebilir misiniz?
1lina1anne senanur678 bende 8 ay ugrastim nezaman ugrasmayi biraktim hiccc dusunmeden sali verdim o ay hamile kaldim sorununuz yoksa psikolojiktir cikarin beyninizden stressiz devam edin
Helenikom senanur678 düşünmeyin öncelikle stres yapmayın ilişki sonrası belinizin altına yastık ayaklarınızı da duvara dikleyin 15-20 dk öyle kalın hemen akmasın maksat yumurtlamanızı takip edin öncesi sonrası mecbur ilişki 🙄☺️
Kubrakoc06 senanur678 başlarda ben asla bebek istemedim hep korunduk ama eşim çok istiyordu gece gündüz bana çocukla ilgili şeyler anlatıyordu derken benim içime o sevgi düştü bu sefer bende istedim sonra kendimi çok odakladım devamlı niye olmuyor diye gerildim hatta acaba başta istemiyordum bu benim sınavım mı olacak diye çok yıprattım kendimi iyice korku sardı sonra sağolsun eşim benimle konuşa konuşa sakinleştirdi düşünme tamam boşver olursa olur olmazsa vakti vardır diye o konuşmadan sonra bıraktım kendimi bir süre sonra içime bir his düştü test yaptım ve hamile olduğumu öğrendim ☺️
Mysunshines17 senanur678 2 sene denedik ama olmadı.Bir cuma günü vazgeçtik artık dedik olmasın dünyayı gezelim köpeğimiz var vakti zamanı gelince de ihtiyacı olan bir çocugu evlat edniriz dedik.O cumanin iki gün sonrası aniden başlayan mide bulantısı ve yapılan test ile pozitif çıktı…Şimdi ise 15 aylık ikiz bebeğim var 🙏Vagzectihiniz an geliyor
Mysunshines17 senanur678 Evet yumurtalar takibi yaptık ama olmadı mı olmuyor tamamen enerji meselesi sanırım vazgecince geliyor
Mom73727 senanur678 öncelikle akışına bırakın kafanızda bebek düşüncesi olmasın kesinlikle kafaya takmak çok etkiliyor kendimden biliyorum birde eşinize kabak çekirdeği yedirin doktorumuz tavsiye etmişti 👍🏻Hakkınızda hayırlısı olsun inşaallah hayırlı vakitte müjdeli haber alırsınz