Derya-Anne Elifin-annesi kasık ağrısı genellikle yerleşme ağrısı oluyo canım benim 2 gebeliğimde de oldu
ftsdmrhn Yazannesi1 heee ona bakarsan bende hamile olduğumu bilmeden ev taşıdık. Koliler mi kaldirmadik ,uykusuz mu kalmadım. Sonuç bende dogurdum 😄
Yazannesi1 ftsdmrhn işte insan ne kadar planlı olsada beklemiyor ☺️ Hep adet olucam zannettim hatta o kadar adet ağrısı gibiydi gecikmeden 8 9 gün sonra test yaptım 🤣
ftsdmrhn Yazannesi1 hayırlısı olmuş saglikla büyüsün Miniş ❤️ ay bende şimdi adet oldim büyük bir ferahlama oldu ndndnd
KahramanAnne Elifin-annesi evet tıpkı adet belirtilerim vardı. Adet olacağımdan o kadar emindim ki ama yanıldım
Elifin-annesi Derya-Anne valla sanki adet olcam çok fena kasiklarim agiriyor ve bugün 3 gün olmazsa bidaha test yaparim bi kaç gün sonra
Derya-Anne Elifin-annesi kan tahlili daha net sonuç veriyo bi sağlık ocağına gidip kan tahlili ver istersen canım
Elifin-annesi Derya-Anne canim ya çalişiyorum izin almak biraz sikintili o yüzden bekliyorum şimdilik😊