Elifin-annesi Adetim 1 gun gecikti şimdi test yaptim boyle çikti url=https://www.hizliresim.com/2tbm32l][img]https://i.hizliresim.com/2tbm32l.jpg[/img][/url
KahramanAnne Elifin-annesi evet tıpkı adet belirtilerim vardı. Adet olacağımdan o kadar emindim ki ama yanıldım
Yazannesi1 Elifin-annesi valla bende adet olucam olucam dedim test yapmadım bide tatile gidicez nasıl ağır şeyler kaldırıyorum sırf adet oliyim tatil güzel geçsin diye sonuç hala adet olmadım 🤣🤣🤣
ftsdmrhn Yazannesi1 valla benimde 1 haftadır geçti, korunuyoruzda, gittim test yaptım negatif çıktı ama içimde hala bir korku😄
Yazannesi1 Elifin-annesi evet ikinci çizgi var gibi 🌸 hayırlı olsun inşallah 🙏🏻 Kıçeniz kaç yaşında ☺️
Derya-Anne Elifin-annesi hafiften silik çıkmış canım benimde oğlumda yaptığım test böyle çıkmıştı oğlum şimdi kucağımda ve 1 buçuk aylık