Merhaba anneler, 10 aylık bebeğim var emziriyorum ve şu an çalışmaya başladığım için sütümü sağıp bırakıyordum ama artık eskisi kadar çok sütüm yok. Ben gelene kadar bir öğün mama vermek istiyorum ama mamalar hakkında bilgim yok. En organiğinden 10 aylık bebeğe hangi mamayı önerirsiniz?