Benim kızımda aynıydı aptamil kullanıyordum hemen hemen bütün mamaları denedim hepsinde kabızdı değişen bişey olmadı sabah akşam mamasıma 1 tatlı kaşığı zeytinyağı koyuyordum bide kulak çöpüyle poposuna zeytinyağı sürüyordum öyle rahat yapıyordu doktorumuzda belli bi süre böyle devam et sonra Kendi yapmaya başlar dedi öyle de oldu düzeldi gitti bide bize aptamilin comformil ini önermişti kabızlık sorunu olanlar için olanını oda iyi geldi kendi kakasını yapmaya başlayınca comformili bıraktık