Efilimmm yazın her gün bazen günde 2 defa yıkarken, kışın ise 2-3 günde bir. Bizim evimizde doğalgaz yok ev klima ile banyo ise ısıtıcıyla ısınıyor, bu kış 3.bebeğim doğacak inşallah 🙏 çok soğuk olursa soba bile kurmayı düşünüyorum. Küçük bebeğim sıcağı pek sevmiyor kışın çok terlemediği için de durumu kurtarıyor ama bazı bebekler yaz kış fazla terler o zaman durum değişebilir 🤷♀️ Bu arada aklıma geldi yenidoğan dönemdinde 2.bebeğim kışa denk geldiğinden haftada 1 yıkıyordum onun dışında odayı çok iyi ısıtıp üstünü soyup nemli bezle vücudu temizliyordum. Sonra Mayıs gibi havalar ısınınca yıkama sayısı çoğalmıştı.