Anneyimbennn Morvy 1 yada 2 hafta sonra tak yaran biraz iyileşsin dedi doktorum cnm bide karnını yukarı dogru çekip tak rahim sarkmıyo
Morvy Anneyimbennn bende tam rahim sarkmasından korkuyordum aslında o yüzden 40 çıkmasını bekliyordum açıkçası ama alıp dediğiniz gibi yapıcam sanırım🤍
mirayilkayy Morvy bana ilk önce epidural sonra spinal en son genel anestezi yaptılar belim de aşırı ağrı var ama korse taktığımda daha rahat ediyorum bence sizde kullanın korse faydasını görürsünüz
Sareeninannesi Kbrdn ben spinal oldum ama hiç ağrı çekmedim bel sırt konusunda çabuk ayaklandım spinalin zararı nedir acaba sonradan etkisi olurmu 7 ay oldu doğum yapalı
Kbrdn Sareeninannesi yok 7 aydır bı sıkayetının yoksa daha olmaz olsa ılk 3 ayda olurdu hatta cıddı bel agrısı oluyor bende ayak bacak bel agrısı var beklıyorum gecer ınsallah
seher8181 Morvy ben 3 ay oldu sezeryan dogum yaptım normal beklerken aniden ameliyat olmak zorunda kaldım hala sırtım agırıyor bebeğimn altını açarken. Çok zorlanıyorum sanırım narkoz yediğimiz yüzden olabilr 🙃
askanne10 Morvy Allah analı babalı büyütsün sağlıklı olsun tüm evlatlar. Doktora danış istersen ama çok çok yeni annesin yani bana o ağrılar olabilir gibi geldi ben prematüre annesiyim sende öyle mi