Merhaba kızlar, 22 gün önce acil genel anesteziyle sezaryen oldum her şey normal giderken bir anda kendimi ameliyat masasında buldum çok ama çok zor bir doğumum oldu maalesef. 22 gün oldu ama benim sırtım ayakta durdukça çok fazla ağrıyor kambur gibi yürüyorum ve çok çabuk yoruluyorum bu normal midir acaba bilen varmı😞?