Sinembuyukocak16 sağlıkla büyüt bebişini canım. çişli bez takip edeceksin 2 sattte bir çişli olması lazım bezi. bir de kilo takibi tabi. bebeğini sık sık emzir uyursa uyandır. yutkunarak mı emiyor onu takip et, dilruba hn var emzirme danısmanı çok yardımcı oluyor onada danısabilirsin