lalbg Melikeeeecansuu annelik cidden inanılmaz zormuş. Hele de tek bakınca… 10 aydır 3 saat kesintisiz uyumadım. Bu arada eğer dönüyosa dikkat edin benim kızım wcye gittiğimde çat diye düştü kendini denerken😂🙈
Melikeeeecansuu lalbg dıkkat edıorum sureklı bakıorım yorgan serdım yere onun uzerıne koyuyorum baska cagrem yok🤣
Sehertosunn Isbtlzmr bizde atak haftasindayiz 3 ay 20 günlük. Kacinci haftada doğdu acaba su an tam olarak4 ay atağı mi yaşıyoruz 😀
Isbtlzmr Sehertosunn 39+5 doğdu. Bence yaşıyoruz yoksa bu davranışların başka bir açıklaması olamaz 😂
mllhh Melikeeeecansuu Ayy sormayın ya ben de aynı durumdan muzdaribim oğlum gece uyandığında mamasını verirdim daha biberon ağzındayken uyurdu kaç gecedir uyanıyor uyuyana kadar perişan ediyor.Bu ataklar son bulsa da uykusu düzene girse☹️