Melikeeeecansuu ben hep tek baktım. Eşim gece destek olmaya çalışıyodu ama o da bi yere kadar çünkü meme bende😂 evet zor ama kendini strese sokma. Şunu farkettim ben ne zaman stres yapsam kızım hepten kötü oluyodu hiç uyumuyodu. Bi gece 3 saat uyutmaya çalıştım olmadı aldım salona geldim loş ışıkta anakucağına oturttum onu. Bu gece ikimiz de uyumicaz hadi bakalım dedim. Gittim kendime bitki çayı yaptım amaaan uyumasın dedim saldım yani. 1 saat sonra kendisi pes etmişti:) 10,5 aylık ne atak bitti ne diş:) ama çok sabır gerekiyo cidden:/