Selenimom gulsahxemel 10 güne kadar kaka yapmamaları normal demiş arkadaşımın doktoru. Onun kızı da4 5gune bir yapardi
gulsahxemel Selenimom bugün doktora götürdüm bebeğimi poposunda catlak.olmuş ondan. Yapamıyor tuvaletini ziro diye krem verdi onu kullancm inş. Yapar
Merve_kozz Selenimom bende deneme yanılma yapıcam neye alerjisi var bulmam için süt içmeyi bıraktım aynı şekilde süt ürünleride yemiyorum. Etleri denicem bu hafta
Mom34 gulsahxemel bilmez miyim. Benimki ne emiyo ne uyuyor. Bu saat oldu daha yeni emiyo bugün düşünün o da uykuda. Ben de ayın 4ünde 20sine randevu alabildim diye sukrettim.
gulsahxemel Selenimom yok alerjik kaka da çıktı zaten 28. De götürcm alerji dktoruna zaten sırf gotrdun mu diye doktorumuz o görüp yönlendirdgi için
Selenimom gulsahxemel kakada kan mı çıktı? Ben de çarşamba günü çocuk sağlığı druna götürecem. İnşallah hemen yönlendirir alerji druna. Sonraya ertelemez
Ssongul gulsahxemel benim oğlumda öyleydi canım yüzünde egzemaları oluşmuştu diyet uygulamaya başladıktan 10 15 gün içerinsinde geçiyor tabi biz bir de krem kullanmıştık ☺️ Çok geçmiş olsun hemencik geçsin inşallah 🤲🏻
gulsahxemel Ssongul inş sizde geçmiş olsun şuan zaten süt ürünleri kullanmyrm hemen geçti 1 hafta içinde çok şükür ins. Tekrarlamz tabi yaplck testler var bkcz duruma göre
gulsahxemel LtfyeAsaf aynen öyle. Oluyorlar ya maalesef çok. Üzüldüm inan ki içim icimı. Yedi ne uyuyabldm ne rahat edebldm basnda bklyrm nasıl olcak diye allah yardımcmz osun ins.
gulsahxemel LtfyeAsaf adı ne acaba bana verDi bugün ama sen yine test yplmdn kullanma dedi bende almadm
LtfyeAsaf gulsahxemel locoderm. 5 gün kullan dedi doktor 3. Gün hiç bişey kalmamıştı ama yinede 5 gün kullandım
Elele Denizimmm kakasında kötü koku da oluyor mu benim bebeğim de çok sıvı ve yeşil kaka yapıyo üç gündür çok kötü de kokuyor
Denizimmm Elele evet gazla beraber çıkarınca kötü bir koku oluyor. İnternette araştırdığıma göre önsüt sonsüt dengesizliğinden de oluyormuş. Ben sütümü önce sağıp sonra vermeye başladım. Rengi sarıya döndü