CemalAsaf21 Biz kendimiz verdik. İlk 6 aylıkken denedik ama olmadı çok ağladılar en fazla 3 gün dayanabildik mahvetti bizi yani. Sonra 9 aylıkken yeni bir eve taşınmıştık zorlanıyorduk ayrıca, eşim yatırıcam deneyeceğim dedi ve o gün uyudular kendi kendilerine ☺️ elbette her gün böyle kolay olmuyor. Sık sık ayağa kalkarlar, müdahale etmem ben. Eğer ağlamaya başlamışlarsa giderim yatırırım, su içirip emzik veririm, örtülerini üstlerine örterim hiç konuşmadan ses çıkarmadan yoksa şımarıp gülmeye başlıyorlar 😅 eğer bununla da kalmıyorsa deli gibi ağlamaya başlamışlarsa pış pışla sakinleşmiyorlarsa ayağıma alıyorum, sallayıp uyutuyorum. Ayda 2 kere falan anca böyle bir durum yaşıyoruz o da diş döneminde oluyor sadece. Çok sancıları oluyorsa dişten dolayı 2.5 ml calpol veriyorum, onun rahatlığı ile uykuya dalabiliyorlar (her zaman vermiyorum elbette)