CemalAsaf21 Hahah ah o çığlıklar 😂😂 koca insan gibi çığlık atarlar canları istedi mi.. canım biz iki tane 2.el park beşik aldık, hep arabanın bagajında duruyor. Bizimkilere ya da eşimin ailesine gittiğimizde eğer çocukların uyku vaktinden önce gitmişsek kuruyoruz, yatak olarak battaniye ya da yorgan koyuyoruz, bebekleri öyle yatırıyoruz. Uyandıklarında da topluyoruz. Biraz zahmetli ama ayakta sallayınca düzenleri bozuluyor 1 hafta sıkıntı çekiyoruz uyutmak konusunda. Onun haricinde şey yapıyoruz, çocuklar kendi evimizdeyken uyandıklarında hazır oluyoruz biz, onları hazırlayıp giydirip çıkıyoruz. Uyku vakitlerinde de eve dönmüş oluyoruz direkt beşiklerine koyuyoruz altlarını değiştirip