semaahmet Eda-07 benim ki 10 aylık doğduğundan beri arabacı tam tersiyiz bizde inince ağlıyoruz buna çare yok baacim
cemreninnannesii Eda-07 seni çok iyi anlıyorum inşallah tutar yoksa o yolculuk var ya hiç çekilmiyor 10 dakikalık yer bile 10 saat geliyor iniyorduk arabadan sustur oyala tekrar bindir oyuncak göster salla derken sinirlerim alt üst oluyordu
Eda-07 cemreninnannesii aynen oyle valla bizde dediğiniz gibi yapiyoruz ama yok. Sinirden artik ağliyasim geliyo yollarda ine ine gidiyoruz. Gittiğime gidiceğime pişman oluyorum oyle olunca da
semaahmet Eda-07 aynen canm ama alışır şarkı aç kırmızı balık aç mesela ben öyle yapmistim agladiyinda babasida hep şarkı açtı gayet arabacı oldu😁
Happy1003 Eda-07 ay evet benimki 6 buçuk aylık olacak hala arabadan nefret eder atabay bildiğim anda çocuğa bisey oluyor çığlık çığlık çatlama derecesine gelene kadar ağladığı oluyor
Eda-07 Happy1003 tek benim çocugum boyle saniyodum kime sorsam çok seviyo diyo du arabayi. Bizde ayni sanki canı yaniyo gibi agliyo. Kan ter içinde birakiyo kendini
Happy1003 Eda-07 ayne öyle çok zor gerçekten memelere gidip gelirken çok sıkıntı çekiyoruz 5 dakikalık.bi yol olsa bile ağzımdan burnumdan geliyor bazen
Mom544154 Eda-07 bemimkide aynı 17 aylık ne arabayı sever ne bebek arabası. Çok zor oluyor bi yere gitmek gezmek çile
Mom544154 Eda-07 arabada ağlıyor sürekli çizgi filmle oyalamaya çalılıyorum telefonla. Bebek arabasına binince eline lolipop veriyorum zar zor oturuyor. Çok yoruyor
Eda-07 Mom544154 daha benim ki kuçuk onlar için bişeylede oyalanmiyo ağlamaya başlayinca sadece disari cikmak istiyo
Hipatya Eda-07 bizimki 5 aylık oldu aslında arabayı çok sever hep uyurdu ama ne olduysa 4 aylıkken oldu 😂 ilk zamanlar hafif eğimli yapardım dururdu şimdi onud istemiyo tam oturmak istiyo ona uzun süre kıyamıyorum yatırıyorum ağlıyo oturtunca susuyo 🤷
Ask35tego Eda-07 aynı bizimde tek başına duramiyor Dönmeyi ogrenemicek tek başına duramamaktan Hep kucakta