gozdeteacher teşekkür ederim 🙏 ilk 2 gün bir şey hissetmedim eşim olmuştu. Kuluçka süresi oluyormuş. sanırım bende de 2 gün öyle geçti. 3. Gün belirtiler başladı. şöyleki ilk 2 3 gün ağır geçti. Sırt eklem ağrıları vs oldu baş ağrısı oldu çok az. Sonraki günlerde grip gibi oldum. Böyle burun akıntısı, hapşırma, tat ve koku kaybı oldu. 5 gün sonra tat ve koku yerine geldi. Sonra da iyileştiğimi anladım. Bu süreçte en çok parol iyi geliyordu günde 3 kez alıyordum ben. Ağrılarımı dindiriyordu birde yemek içmek çok önemli. Bol bol su içmeye çalışın sıvı tüketin. Meyva suyu bitki çayları vs tüketin iyi geliyor. Yemekleri yağsız ve tuzsuz bir şekilde tüketin. Geçiyor bir şekilde moralinizi yüksek tutun moral de çok önemli. Tekrardan çok geçmiş olsun.