SarpEge-m Teşekkürler. Cuma günü burun akıntısı, hapşırma, balgam şikayetim vardı. Gündüz sağlık ocağına gittim hatta, covid değil bu dedi doktor. İlaç verip eve gönderdi. Akşam ateşim çıktı 38,5 civarında. Dün de ateşim devam edince teste gittim ve sonuç pozitif.