Gulumse1 Kendini sinyaller gosteriyorsa benc eerken degildir ama yine de bir uzman doktorla konusmanizi tavsiye ederim. Kayin validem cocuklara tuvalette 9-10 aylikken alistirdigini hava atiyor ama 3u de tuvalette girdi mi cikmayi bilmiyor. Bir doktordan bu bebklikten yasadiklari olaydan olabilecegini ogrendik. Bebeklere hazir degilken tuvalet egitimi verildi ve bu onlarin psikolojisini etkiledi. Bence 9-10 aylik bebek ne kadar gelisimi ileri olsa da tuvalet eğitimi icin hazir gedildir ama 16 aylik bebek olabilir, belki 2 ay daha beklemenize geker yok. Ama dediğim gibi bence doktora danisarak yapsaniz daha saglikli olur.