yasacmalamalo Mom8763 bılsm vlla bzde gundzlerı pek uyumuyrz yine şükür geceleri bzen klkıoz ama uyuyoz şükür cnlrı sağolsun 🤲🏻❤️
Mom8763 sonsuzmutlulukkk kıyamam ya hava tam hastalık havası Sinem abla benım nehirde üşüttmüş öksürüyor bende grip olmuşum zaten 🥲
KumsaLina tekboynuzluat serum fizyolojisi var bende kullanıyorum çok işime yarıyor sizde tavsiye ederim 🌸
Mom8763 Mom345 aydı ne yazıkki kahvaltı yaptık evleri topladım pazara gitçez eşimin uyanmasını bekliyorum 🥲
Urazkom Mom8763 Günaydın, kızım uyuyor bende yanında uzanıyorum eşim e kalktım birdaha uyuyamadım 😂 Allah kolaylık versin yeni dönem çok zor oluyor ve senin iki taneymiş🥳
Deletedmom_56 Mom8763 Günaydın. Büyük kaç yasında ❤️ biz de 6da kalktık. Kızım 1 yasında. Yatagıma bakakaldım… uyumayı o kdr çok isterdim ki… yatagım sıcak, hava soguk 🤧