Rumeysanur sizin tabirinizle obsesyun yani obsesif kompülsif bozukluk ne demek gayet iyi biliyorum. Bu doktor tarafından tanı koyulan bir hastalık ve böyle bir durumda evet tabi ki polis asker vs olamazsınız. Bu söylediğiniz başka bir şey. Ama görüldüğü üzere tedavi edilmesi gereken bir şey. Siz bunu başta belirttiniz mi başıma böyle bir şey geldi diye açıkladınız mı postunuzu yazarken? Buradaki insanlar medyum değil bu durumunuzu bilemez. Tutturmuşsunuz bi linç. Karşı görüş gelince hemen linç. Arkadaşlar linç nedir ya neden karşıt görüşe açık değiliz? Çocuğunuzun sağlığı daha önemli değil mi? Siz dikkat eksikliği olmadığını nereden anladınız mesela? Nereden tanısını koydunuz hemen? Buna yine bir pedagog karar verecek siz değil ki. Ki gittiğiniz zaman böyle bir hastalığı var diye rapor düzenlenir özel eğitime yönlendirilir aile kabul ederse bu rapor düzenlenir ve eğitim aldırılır. Yakınımda var bu durum. Böyle bir şey olursa doktorlar zaten söylüyor. Ben de çocuğunu özel bir pedagoga götürdüm ve hiçbir yerde pedagog görüşmemiz yazmıyor kayıtlarında çıkmıyor 🤷🏻♀️ İhtiyaç varsa gidilmesi gerekir önceliğiniz bu olmalı. Çocuğun böyle bir durumu varsa sicilinden önce hayatının nasıl şekilleneceğini sosyal yaşamda nasıl iletişim kuracağını düşünmek gerekir. Görüş almak istiyorsunuz biri bişey söyleyince hayır benim çocuğumda öyle bir şey yok diyorsunuz. Yahu nerden biliyorsunuz olabilir hepimizin başına gelebilir evlatlarımız bizim onlar ve onları iyi etmek bizim görevimiz. Herşeye linç gözüyle bakmayın artık ya.