Yahu arkadaş psikoloğa, pedagoga giden 28 aylık bir çocuğun böyle bir durumun siciline işlendiğinide ilk defa duyuyorum, delinin birisi kuyuya taş atmış misali.. Şimdide bu çıktı yahu çocuğun durumundan daha mı önemli, pedagoga gitmesinin siciline işlenmesi? Ya sinirlenmeyim diyorum ama bu forumda artık öyle şeyler okur oldum ki kınamıyorum ama hayretler içinde kalıyorum.