Nurduman kendimi gördüm post açmak için girdim😐 2.5 aylık 5. Gün huysuzluk zirvede 😔 Önce Allah yardımcın olsun bacım. Ben acile gitmemek için direniyorum. Rezene içtim (kendim) taze nane yedim gaz damlasi sabah akşam zeytinyağı fayda etmiyor. Bişey bulursan bana da yaz evet 10 güne kadar normal diyorlar ama çocuk perisan. Pişik için de zinco diye krem var anında geçiriyor sarı kantaron hakikisi kırmızı olur o çok iyi gelir