Nurduman Kızlar 2buçuk aylık bebeğim 5gün boyunca kabızdı artık ateşi çıkmayada başlamıştı zaten huzursuzluğu da zirveydi hastaneye gittik acil de cocuk doktoru gliserinli fitil yaptı ogün kakasını yaptı eve geldik 4 gündür yine yapmıyordu bende evde fitil verdim yine yaptı ama 2 gündür yine yapmıyor çocuğum sürekli ıkınıyor ve huzursuz ne yapacağımı şaşırdım fitilide bidaha yapmak istemiyorum alışır diye korkuyorum ne yapabilirim önerisi olan varmı 🤷🏼♀️
mom54546 Nurduman mamanın içine bs çay zeytinyagi kat canım ben de kızıma mama veriyorum oyle yapıyorum su an 15 aylık hala oyle
Nurduman Herşeyi denedim diyebiliyorum zeytinyağı içirdim çay kaşığı ile doktor söyledi tabi karnına da masaj yaptım poposuna da zeytinyağı sürdüm fayda etmedi
Nurduman mom54546 hipp kullanıyorum doğduğundan beri bugüne kadar sıkıntı yaşamamıştık birden neden oldu anlayamadım
Nurduman Yay hergün mutlaka yapardı bazen iki bazen üç kere 5gün bekledim artık çocuk rahatsız olmaya başladı doktorlara bakarsan normal diyorlar bir hafta on güne kadar ama o kadar sertleşince de bu çocuk nasıl yapacak
Ogullarinaasikanne Nurduman canim aslinda anne sütü aliyor ise 10 güne kadar normal diyo doktorlar ama bebeginiz rahatsiz belli. Surekli bu sekilde olmasida kötü. Buna alisir bu sefer hep fitil ile yapmak ister. Bence iyi bir cocuk doktoru tarafından mutlaka degerlendirilmeli gidin acilde cok tetkik yapilmiyor maalesef
Nurduman Ogullarinaasikanne Ogullarinaasikanne evet bende alışmasında korkuyorum tekrar fitil yapmak istemiyorum oyüzden
Birmuallime Nurduman popo cevresine zeytinyağı sürmeyi denediniz mi bir de mamasına zaytin yağı koyuyor musunuz ya da azıcık çay kaşığı ile veriyor musunuz
Birmuallime Nurduman önceden var mıydı peki. Bebim bebeğim de doğduğunda öyleydi 2 aylık olunca düzeldi günde 3 kez yapmaya başladı kakası hiç bi zaman sert değil ama zor yapıyor bu söylediklerim bazen işe yaradı bizde bazen yaramadı şimdi 4.5 aylık bir aydır yine aynı durumdayız 3 kez fitil vermek zorunda kaldım ben de bugün kendi yaptı nasıl sevindim
dido9 1,5 aylık bebeğim kabız oldu aynı sorunları yaşadım çok sancılanıyor ıkınıyordu şekersiz kayısı kompostu yapıp aç karnına içtim sütten geçmiş olacak ki bebeğim biraz saha rahat belki işe yarar sizde de