Valla açıkçası bilmiyorum iade sürecinde kaego nası oluyo ama eteği 20 liraya satmıştı sanırım ozmn kargo dolap üzerinden mi yapılıyo yoksa normal kaego fiyatı üzerinden mi olur bilmiyorum dolap uygulamasına sorun kargouu kim karşılıyor diye ama çizmiş dmeişsin yüklediğin fotolarda o çizdiği yer varsa ve çizik değilse uygulamaya o fotoyu atıp hasarı karşı tarafın yaptığına ikna ederseniz iade almaz zaten