Beyzaaaa aynısı ablamada oldu etek satmıştı gerizekallı eteği yırtıp iade oluşturmuş ablam nalet olsun gönder etwği kargo parasıyla uğraşamam gönderiyom paranı demiş gururlu hanımefendide kargoyu ödemeli yollamış ablamda almamıştı geri gitmişti kargo sonra arıyomuş mahmkemeye vericem sizi o kargoyu alın sonra eşşek gibi kaego parasınıda ödemişti eteğin fiyatından daha çoktu 😂