Cankuzuannesi ben de başından beri anne sütüne ek mama veriyorum. İki ay hiç meme reddi olmadı hatta çok düşkündü. İki aydan sonra asla memeyi ağzına almıyor. Şu an dört aylığız. Arada deniyorum ama kesinlikle meme olduğunu anladığı an bırakıyor. Sağarak veriyorum mamaya ek olarak. Süt aslında geliyor hatta tamamen memeyi bitirip sağmayı bırakmıyorum. Bir saat uğraşıyorum az çıkıyor. Ama meme ucunda hala süt kalıyor. Doktorumuz bebek sağma makinasından daha fazla çeker demişti. Ah bir memeyi alsa belki de süt artacak, bu şekilde anca ne kadar çıkarsa çıksın biraz da olsa anne sütü geçsin boğazından diye uğraşıyorum. Çok zor meme reddi 😢