Kızlar oğlum 1.5 aylık ve günde bir kere biberonla mama veriyordum kilo alımı iyi ama sütümün az olduğunu düşündüğümde veriyordur. Birkaç gündür memeyi itiyordu hızlı akış kesilince artık komple itiyor enjektörle besledim yenidoğanken kaşık enjektör hiç kabul etmiyor artık Bunu yaşayanlar olup aşanınız var mı? Nasıl aştınız? Emzirme danışmanlığı alsam bir seansta geçer mi? Bebek ağlar kilo kaybı yaşar mı? Lütfen yardım edin