Hohomoromu tgbmhr Ben gözümü fazla ovalayınca oluyor genelde gözmn onunde birşeyler uçuşuyor nedenini bilmiyorm ama
Minikkuslar tgbmhr bencede söylerdi cnm. Korkulacak birsey olduğunu düşünmüyorum. Gözün içindeki sıvıyı görüyorsun. Herkeste olabilir bende de var 😊
Minikkuslar tgbmhr evet ışıkta daha çok görünür. Gökyüzüne bakarsan yüzen noktalar görebilirsin cnm. Dedigim gibi benim bildiğim kadarıyla korkucak birsey değil ama yine de için rahat etsin istiyorsan göz muayenesi olabiliesin cnm
Aycaelifdfne tgbmhr bnmde var doktor goz lekelenmesi dedi doktorun kendinde de varmis ama sende cok eeken baslamis demisti yapacak bse yok demisti hala ucuyolar
ZeynepAdam Tazeannee benim oyle bir riskim vardi iki goz doktoruna gittim benim 37. Haftamsa gozlerimde simsekler cakiyordu onumde ucusan cisimler vardi.doktor yirtilma ihtimalin yuksek dedi