tgbmhr benim gozlerim bozuk ileir derece miyop ve bende de arada oluyor. Goz retinasinda incelme ve daha kotusu yirtilma durumu varsa ve bu retine tahribati arttiysa olabiliyormus. Bi ona baktirin isterseniz. Ben sirf bu sebepten dolayi sezeryan olmak zorunda kladim. Ikinma sirasinda retinam yirtilip kor olabilirdim :(