Ohaezgi ezgi hanım bu güzel bilgiler için çok teşekkür ederim ne güzel annesiniz tebrik ediyorum .Soracak kimsem yok çok iyi oldu bu bana… Mesela ben sabah mamasını içse öğle bir çat kaşığı yoğurt versem daha sonra öğleden sonra 3 ,4 gibi mamasina bebe bisküvisi katip versem …bir sonraki gün de meyvelerden takdırsam fakat şunu anlamadim bunları verdiğimizde mamayi nasıl vercz yani bir yiyecek bir mama gidicz