Elifinannecigi balpetegimmmm Şeftali püresi yapıp buzluğa atmayı düşünüyorum bende kış için iyi oluyormuş çok seviyormuş bebeler ☺️
Elifinannecigi Mbal Bazısı derken aslında 6.ayda ek gıdaya başlatan ya da 5.ayda başlatan doktorlardan bahsettim. Bilgisi ve araştırması olmayan kişileri tercih etseydim kaynanamla annemi dinler 40 ı çıkınca başlardım yedirmeye.
Elifinannecigi Mavi2725 bakalım bizim doktorumuz bu ayki kontrolümüzde ne diyecek, muhtemelen başlama der ama şansımızı deneyelim ☺️
Ohaezgi Elifinannecigi valla canım ilk patates havuç kabak püreleri denedim ama sevmedi hiç yemedi öğürdü. Bende sonra irmikli meyve mamaları yaptım, yediğimiz her sebze yemeğine 1 bütün patates soğan 1 diş sarımsak attım sonra onları çıkarım blenderdan geçirdim çok severek yedi hala daha yiyor. Tarhana çorbası bazen, öğlenleri yoğurt mutlaka. En başından beri öğün olarak verdim tadım değil
Elifinannecigi Ohaezgi bizimki nasıl ilerleyecek acaba ☺️ yoğurdu nasıl verdin canım kendin mi mayaladın hazır yoğurt mu?
[silindi] Elifinannecigi böyle konularda yorumları değil de çocuğunuzu kontrol eden doktorunuzu dinleyin. Bebeğin kilosu, oturuşu, kalkışı, refleksleri, başını dik tutabilmesi gibi özellikleri onaylanırsa ek gıdaya başlaması uygundur.
Elifinannecigi [silindi] 1 hafta sonra hem kontrole götüreceğim hem rota aşısını yaptıracağım o zaman soracağım bakalım başını yeni yeni tutuyor ve destekli oturabiliyor şuan ama tabi doktor ne der bilemiyorum
Utkucan Elifinannecigi biz beşte başladık ancak kilo alımı düşüktü normal olsa 6. Ayı bekleyecektik siz burdan kimseye uyupta başlamayın daha çocukların midesi bağırsakları böbrekleri hazır olmuyor minicik tadımlık verdiğimiz şeyler bile çok etkili lütfen doktorunuzu dinleyin sizin bebeğinizi en iyi o bilir
Cigdemss Elifinannecigi hayır önce sebze tahıl grubu yoğurt meyve en son tatlı olanı önce verince bebekler yemek seçiyor
drn5410 Elifinannecigi hiç acele etme ek gıda zaten aşırı yorucu bir süreç hele seçici bir bebeğin varsa ileride yeterince yorulacaksın 1 ay daha tadını çıkar anne sütünün 😅
Hellolo Biz 3 aylıktan beri herşeyden değdiriyoruz ağzına yedirmiyoruz ama dudağına değdiriyoruz yakıyor tadını biliyor çoğu şeyin
Mom05273 Elifinannecigi acele etme az daha sabır önemli olan onun illa bişeyler yemesi yada doyması değil büyüme gelişmesini katkıda bulanacak vitaminleri almasıdır.
Badehandeyldz Elifinannecigi bende senin gibi 5 aylık başladım sadece anne sütü içiyordu meyve ile başlama benim hatam o oldu sebze yemiyor şuan o yüzden. Sadece protein et süt yoğurt yumurta yiyor
Elifinannecigi Badehandeyldz sebzeyle başlamayı düşünüyorum canım bir doktora gidelim de başla derse başlayacağım
drn5410 Elifinannecigi yemiyor peşinde koşuyorsun 2 lokma yesin diye oturmuyor kaçıyor ağzını açmıyor her yemeği yemiyor yemek seçiyor sonra gece açlıktan 5 milyon kez emmeye kalkıyor 😒 14. aydan selam
Nagisarslan Benim oğlum da beş aylık ben yavaştan basladım tadıma patates,kabak,yoğurt bunları tattık.