Havvakck Bbserra o zaman boşuna kendini korkutma öyle bişey olsa doğran doğmaz anlıyo doktorlar bebek çok salık oluyo elinden yüzünden heryerden yani
Zlm Prensimm evet detaylidan önce birisi görünüyordu ki kapakçık arasında idi detaylida bir tane daha gördü doktor oda yanlış hatırlamıyorsam karinciklarin ordaydi doğum esnasında bı tane daha oluşmuştu 🤷 ama sadece birinin ölçüsünü biliyorum
Prensimm Zlm bebeğiniz down sendromlu falan değil dimi . Çünkü anne karnında görünce direk onu diyorlarda
Prensimm Zlm inat zaten olmazsa olmazımız 😁 benim bı oğlum daha var oda çok inat bı çocuk ama.buyudukce sanki daha inadı kırıldı